تبلیغات
مقالات - مطالب شهریور 1396
 
 

       

 

   
 

منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

دانلود فیلم

تیشرت

خرید تی شرت

لیست کامل پیوندها

قالب میهن بلاگ

آمار بازدید

آمار بازدید :
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :


آرشیو ماهانه


باکس تبلیغات

باکس

 
<-BlogTitle->

 

پیوند های روزانه

 

لوگوی دوستان


اَبر برچسبها



بازاریابی اینترنتی برای آژانسهای هواپیمایی

مرتبط با :

بازاریابی اینترنتی برای آژانسهای هواپیمایی

سفر و گردشگری و بلیط هواپیما و رزرو هتل همواره از کسب و کارهای مهم در کشور ما بوده است. درست است که ما کمتر توریست خارجی داشته ایم، اما گردشگری در فرهنگ ما ایرانی ها با وجود شرایط اقتصادی ویژه ای که داریم، جایگاه مهمی دارد. اما شکل کسب و کارهای حوزه گردشگری مدتهاست که تغییر جدی داشته است. بازاریابی اینترنتی این روزهای اصلی ترین روش بازاریابی برای صاحبان این کسب و کارهاست.

سید حمیدرضا عظیمی مشاور بازاریابی اینترنتی در مورد این موضوع گفت : طی سالهای گذشته بسیاری از آژانسهای مسافرتی ترجیح داده اند که محل کار خود را از خیابانهای پر رفت و آمد به محلهای دیگری منتقل کنند، در حالی که در سالهای گذشته یکی از مهمترین شاخصهای کلیدی موفقیت یک آژانس تابلوی شهریِ آنها و محل حضور آنها بود، اما اکنون گوگل، وبسایت، تلگرام، اینستاگرم و .... نقش مهمی در این موفقیت برای آژانسهای مسافرتی دارد.

بازاریابی اینترنتی

ابزارهای بازاریابی اینترنتی می تواند نقش مهمی در موفقیت کسب و کارهای مربوط به گردشگری و ... داشته باشد، این ابزارها هر چند محدود به موارد زیر نیستند، اما اینها از مهمترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی محسوب می شوند :

بازاریابی در موتورهای جستجو و سئو

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

بازاریابی و تبلیغ در گوگل

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

به هر شکل به نظر می رسد این روند حرکت به سمت فضای دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ تنها محدود به آژانسهای مسافرتی و هتلها و ایرلاینها برای فروش بلیط نمی شود و در بسیاری دیگر از کسب و کارهای همین شرایط حکم فرماست.

نقش اینترنت در فضای کسب و کار نقشی بی بدیل و غیرقابل انکار است که لازم است صاحبان کسب و کار ضمن آشنایی بیشتر با بازاریابی اینترنتی این موضوع را در صدر اقدامات خود در زمینه بازاریابی و تبلیغات قرار دهند.

اینترنت می تواند به عنوان یک رسانه (Media) نه تنها کار اطلاع رسانی را برای جذب مخاطب و افزایش آگاهی انجام دهد، بلکه می تواند نقش مهمی در فروش و افزایش تراکنشهای مالی برای صاحبان کسب و کارها داشته باشد. هر چند دانشگاه های ما کمتر در این زمینه آموزشی ارائه می دهند اما آموزشگاه های آزاد کلاسهای موثر  و خوبی را در همین زمینه برگزار می نمایند که پیشنهاد می شود در این دوره های شرکت نمایید.



...

نوشته شده توسط محمد محمدی در پنجشنبه 2 شهریور 1396

نظرات (




 

 
 

درباره



مدیر وبلاگ: محمد محمدی
 


مطالب پیشین

» ماکروارگونومی چیست؟ (Macroergonomics)
» تعریف VIBEX به عنوان یک سیستم خبره
» کنترل همروندی چیست؟ (Concurrency Control)
» بازاریابی اینترنتی برای آژانسهای هواپیمایی
» جلوه‌هایی از سیره حکومتی پیامبر(ص)
» اینترنشنال بیزینس تایمز: روز اجرای توافق هسته‌ای ممکن است عقب بیافتد
» جنگ نرم، شلیک به افکار عمومی
» نگاهی به احتمالات و تبعات واقعه "13 نوامبر" در فرانسه
» می خواهید داعش را شکست دهید؟ رد پول را دنبال کنید
» چرا ترکیه به جنگنده روسی حمله کرد؟
» بازی بزرگ در افغانستان؛ رقابت های بین الملی شدت می گیرد؟
» کارکرد تروریسم در سیاست خاورمیانه‌ای ایالات‌متحده امریکا
» لزوم قطع روابط بغداد با آنکارا و ریاض

» لیست کامل مطالب ارسالی


 


Powered By persianblog.ir Copyright © 2009 by nin6
This Template  By Theme-Designer.Com
 

خرید لوازم دیجیتال|خرید ساعت مچی |خرید تی شرت | خرید لوازم دیجیتال|خرید ساعت مچی |خرید تیشرت |خرید تی شرت | خرید لباس زیر | خرید لباس زنانه| خرید پوشاک |خرید لوازم جانبی موبایل| خرید لوازم جانبی خودرو